phone4, phone, contact, telephone, support, call
צור קשר
מומלץ 
מסגריית מרכיבי השרון
סורגים, סורגים נפתחים, 
 סורגים מעוצבים 
 סורג נגד פריצות
סורג נגד נפילות, 
חפש
השאירו פרטים

הגבהת מעקה מרפסת

איך משדרגים את הבטיחות של המעקה במרפסת שלכם?

אם המעקה במרפסת בבית אינו גבוה ואתם חוששים שהוא יסכן אתכם או את הילדים בבית, יש לנו פתרון מושלם בשבילכם - הגבהת מעקה מרפסת! הגבהה של מעקה קיים מתבצעת על ידי אנשי מקצוע מומחים בתחום באמצעות חומרי גלם המותאם להתקנה על מעקה קיים. אנחנו במסגריית מרכיבי השרון מתחמים בהגבהה של מעקות מכל סוגים ויכולים לבצע עבורכם את העבודה בצורה המקצועית ביותר כאשר כל המעקות וכל ההגבהות למעקות מיוצרים אצלנו במפעל שלנו בכפר סבא.

ייצור כחול לבן של הגבהה איכותית למעקות

בכדי לשמור על בטיחות הילדים מפני נפילה מהמרפסת, ניתן להשתמש בחומרי גלם שונים על מנת להגביה את המעקה. הגבהת מעקה מרפסת זכוכית יכולה להתבצע בשימוש זכוכית או חומר ייחודי הנקרא קרבונט המשמש גם לייצור סורגים שקופים לחלונות. באמצעות הגבהה שקופה למעקה, ניתן להגביר את הבטיחות של השוהים במרפסת ולהפחית בצורה משמעותית את הסיכון לנפילות. הגבהת מעקה מרפסת זכוכית מתבצעת על ידי הצוות המקצועי שלנו במסגריית מרכיבי השרון בהתאם לאורך המעקה ולגובה ההגבהה הנדרש.

שיפור בטיחות המרפסת עם הגבהה

האם ניתן להגביה כל מעקה במרפסת? התשובה היא בהחלט כן! גם אם המעקה הוא מאוד ישן ואף לא בטיחותי, ניתן להתקין מעקה חדש או תוספת הגבהה למעקה מרפסת על פי נהלי הבטיחות הנדרשים למרפסות. אנחנו במסגריית מרכיבי השרון יכולים לייצר עבורכם תוספת הגבהה למעקה מרפסת בהתאמה אישית לצרכים שלכם ולהתקין אותה על פי כל כללי הבטיחות המחמירים ביותר על מנת לשמור על הבטיחות שלכם ושל הילדים שלכם במרפסת.

הצעת מחיר להגבהה מותאמת למעקה המרפסת

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת להגבהת מעקות של מרפסות? מעוניינים שהצוות שלנו יגיע אליכם? זה הרגע הנכון ליצור איתנו קשר ולקבל הצעת מחיר ראשונית לייצור והתקנה של הגבהה לכל סוגי המעקות למרפסות. הצוות שלנו ישמח להגיע אליכם עד הבית ולתכנן יחד איתכם את ההגבהה הנדרשת למעקה במרפסת בהתאם לתקציב שהגדרתם מראש.

הגבהת מעקה מרפסת עם מומחים בתחום

הגבהת מעקה מרפסת היא חשובה בהחלט והוכחה כיעילה למניעת נפילות של ילדים ולשמירה על בטיחות מקסימלית של השוהים במרפסת. צרו איתנו קשר עכשיו ותקבלו מאיתנו הצעת מחיר להגבהת המעקה בהתאם לצרכים שלכם.

 

הגבהת מעקה למרפסת

מעקה הגבהה