phone4, phone, contact, telephone, support, call
צור קשר
מומלץ 
מסגריית מרכיבי השרון
סורגים, סורגים נפתחים, 
 סורגים מעוצבים 
 סורג נגד פריצות
סורג נגד נפילות, 
חפש
השאירו פרטים

המלצות על סורגים

מחפשים אנשי מקצוע מומלצים להתקנת סורגים? 

המלצות על סורגים תוכלו למצוא כאן באתר של מסגריית מרכיבי השרון הנחשבת לאחת המסגריות הותיקות בישראל. עם ניסיון של מעל 4 עשורים ברציפות, הצוות שלנו במסגריה מתכנן ומייצר סורגים מכל הסוגים באמצעות מערכות ייצור מתקדמות וחדישות. תהליך הייצור שלנו במפעל הוא מדוייק, איכותי בשימוש חומרי גלם תקניים לשמירה על בטיחות מלאה לאחר התקנה הסורגים.

התקנה של סורגים במרפסות

נהוג לחשוב שסורגים מתקינים רק בחלונות, אבל למעשה סורגים ניתן להתקין בכל פתח בבית. השימוש של סורגים הוא רלוונטי הן להגנה של הבית מפני פריצות והן להגנה מפני נפילות של ילדים. אנחנו במסגריית מרכיבי השרון יכולים לייצור עבורכם סורגים למרפסת שמש במגוון דגמים ועיצובים אשר ישמרו על בטיחות מקסימלית לילדים הקטנים בבית וימנעו כניסה של פורצים דרך המרפסת. סורגים למרפסת שמש יכולים להגיע בצבעים שונים כגון לבן, אפור או שחור ובדגמים נוחים לשימוש כגון סורגים שקופים או מתקפלים לפתיחה וסגירה בעת הצורך.

שימוש בחומרי גלם שקופים לייצור סורגים

אחד מסוגי הסורגים הנמכרים ביותר שלנו הם סורגים שקופים למרפסת. סורגים שקופים עשויים מחומר קרבונט שקוף הנחשב לחומר גלם איכותי ביותר המאפשר הגנה מקסימלית מפני נפילות ואינו מסתיר את הנוף או את קרני השמש מלהיכנס למרפסת. סורגים שקופים למרפסת יכולים להיות מותקנים בדלת הכניסה למרפסת או כחלק מהמעקה של המרפסת ולספק הגנה ללא הסתרת הנוף או השמש באף אחת משעות היום.

קביעת פגישה לתכנון הסורגים לבית

לתכנון סורגים איכותיים למרפסות ולחלונות בבית, זה הזמן ליצור איתנו קשר ולקבוע פגישה אצלכם בבית. אנחנו במסגריית מרכיבי השרון יכולים להציע לכם ייצור והתקנה של סורגי יהלום או סורגים שקופים לעיצוב מושלם של המרפסת או החלון בבית. כאן בקטלוג המוצרים שלנו באתר, תוכלו למצוא סורגי יהלום בעיצובים מרהיבים בבתים שונים ברחבי הארץ. אם אתם מעוניינים בסורגים ברזל או סורגים מקרבונט, אנחנו במסגריית מרכיבי השרון הכתובת הקבועה שלכם. הצוות שלנו ישמח להגיע אליכם הביתה ולתכנן עבורכם סורגים ברזל או שקופים בהתאמה אישית לעיצוב הבית.

המלצות על סורגים איכותיים ומעוצבים

להמלצות על סורגים מעוצבים לבית, התקשרו אל הצוות המקצועי שלנו עכשיו דרך מספר הטלפון המופיע באתר, או השאירו את הפרטים האישיים שלכם בטופס רישום הפרטים באתר והצוות שלנו יחזור אליכם בהקדם.