phone4, phone, contact, telephone, support, call
צור קשר
מומלץ 
מסגריית מרכיבי השרון
סורגים, סורגים נפתחים, 
 סורגים מעוצבים 
 סורג נגד פריצות
סורג נגד נפילות, 
חפש
השאירו פרטים

מסגריה בפתח תקווה

רוצים להזמין עבודות מסגרות באיזור פתח תקווה והסביבה?

אם אתם מחפשים מסגריה בפתח תקווה והסביבה, אנחנו במסגריית מרכיבי השרון יכולים לספק לכם את השירות שאתם צריכים. המסגריה שלנו פועלת כבר למעלה מ-40 שנה ברציפות והיא מספקת שירות לאיזור פתח תקווה בפרט ולכל איזור השרון והמרכז בכלל עם צוות מקצועי ומיומן מהטובים ביותר בישראל בתחום. אנחנו מייצרים סורגים ממגוון סוגים ודגמים ומשתמשים בחומרי הגלם הטובים ביותר למניעת בלאי ולשמירה על בטיחות מלאה של בני הבית.

מגוון רחב של סוגי סורגים לחלונות ולמרפסות

כיום קיימים סוגים רבים של סורגים בעיצובים מרהיבים ומחומרי גלם שונים. אנחנו במסגריית מרכיבי השרון יכולים לייצור ולהתקין עבורכם את כל סוגי הסורגים כגון סורג מתקפל, סורג שקוף, סורג יהלום וסורגים מעוצבים. סורג מתקפל יכול לשמש אתכם בחדרי שירות, חדרי ילדים, מרפסות וכל מקום בו אתם נדרשים לקבל גישה ליציאה מפתח החלון, בין אם זה לתליית כביסה, מעבר למרפסת או לגישה למנוע החיצוני של המזגן המותקן בבית.ד

שימוש בטכניקות חדישות להגבהת מעקות קיימים

מלבד סורגים בדגמים שונים, אנחנו במסגריית מרכיבי השרון מציעים לכם תוספת הגבהה למעקה מרפסת המהווה פתרון מושלם לשמירה על בטיחות הילדים בבית מפני נפילות. תוספת הגבהה למעקה מרפסת יכולה להיות מיוצרת מזכוכית, מחומר הגלם קרבונט שקוף או ממתכת חזקה ואיכותית. חומרי הגלם הללו עוברים בדיקות איכות ותקינות קפדניות במיוחד וצריכים לעמוד בתקנות המחמירות ביותר להתקנה של הגבהת מעקות למרפסות.

המחיר הטוב ביותר לשירותי מסגריה במרכז

אם אתם רוצים להינות מהמחירים הטובים ביותר לשירותי מסגריה באיזור המרכז והשרון, כדאי לכם ליצור איתנו קשר כבר עכשיו ולקבל הצעת מחיר משתלמת להתקנת רשת הגנה הגבהת מעקה למרפסת שלכם. הצוות שלנו מתקין רשת הגנה הגבהת מעקה למאות בתים ודירות בכל שנה ברחבי הארץ והוא יכול להתקין עבורכם את ההגבהה על פי עיצוב המותאם לכם.

פנייה למסגריה בפתח תקווה והסביבה

לפרטים נוספים על שירותי מסגריה בפתח תקווה והסביבה, התקשרו אלינו עכשיו דרך מספר הטלפון המופיע באתר או השאירו את הפרטים שלכם בטופס רישום הפרטים באתר. הצוות שלנו ישמח לתכנן ולייצר עבורכם את כל סוגי הסורגים או הגבהות למעקות הנדרשים לכם.

  1.