phone4, phone, contact, telephone, support, call
צור קשר
מומלץ 
מסגריית מרכיבי השרון
סורגים, סורגים נפתחים, 
 סורגים מעוצבים 
 סורג נגד פריצות
סורג נגד נפילות, 
חפש
השאירו פרטים

מעקה הגבהה למרפסת

איך לאבטח את הילדים הקטנים בדירה עם מרפסת?

מרפסת בדירה מספקת הרבה שעות של הנאה, אך כאשר יש ילדים קטנים בבית היא יכולה גם להוות מקור סיכון עבור הילדים. באמצעות מעקה הגבהה למרפסת ניתן לשמור על בטיחות הילדים בצורה מקסימלית במקביל לשמירה על כללי בטיחות נוספים כמו הרחקת כסאות ושולחנות מקצה המרפסת. אנחנו במסגריית מרכיבי השרון מציעים לכם ייצור והתקנה של מעקה ייחודי המיועד לשפר את הבטיחות במרפסת שלכם כאשר ההתקנה מתבצעת על ידי אנשי מקצוע בתחום מהטובים בישראל.

הגבהת המרפסת באמצעות מתקן ייחודי

הדרך היעילה ביותר לשמור על בטיחות הילדים בדירה עם מרפסת, היא באמצעות הוספת הגבהה שקופה למעקה מרפסת המספקת הגנה מקסימלית אך אינה פוגעת בנוף הנראה מהמרפסת. אנחנו במסגריית מרכיבי השרון מציעים לכם התקנה של הגבהה שקופה למעקה מרפסת בהתאם לתקנות הבטיחות המחמירות ביותר שתעניק לילדים שלכם בטיחות מירבית בעת שהייה במרפסת. ההתקנה מתבצעת לאחר מדידות והתאמת ההגבה למעקה המרפסת הקיים ללא צורך בשינוי במעקה ההגנה הנוכחי במרפסת שלכם.

שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר למעקות

על מנת שהגבהת מעקה ברזל למרפסת תהיה איכותית, אנחנו במסגריית מרכיבי השרון משתמשים בחומרי הגלם הטובים והחזקים ביותר לעשות זאת. חומרי הגלם שלנו עומדים בתקנות מחמירות לשמירה על בטיחות השימוש במרפסת ויכולים לשמש אתכם לשנים רבות. הגבהת מעקה ברזל למרפסת חייבת להתבצע בצורה זהירה ביותר בכדי לשמור על המעקה הקיים מבלי לפגוע במבנה שלנו. הצוות שלנו מבצע זאת בצורה מקצועית ובהתאמה מושלמת למבנה המרפסת הקיים.

קביעת פגישה לתכנון המעקה אצלכם בבית

מעוניינים למקסם את האבטחה של הילדים במרפסת הבית? זה הזמן לקבוע איתנו פגישה לתכנון הגבהת מעקה אלומיניום בבית שלכם! הצוות שלנו יגיע עד אליכם ויתכנן עבורכם הגבהת מעקה אלומיניום מקצועית לשמירה על בטיחות הילדים שלכם. הצוות שלנו יכול לתכנן עבורכם מעקה הגבהה מתכת איכותי במיוחד אשר יבצע את ההגבהה הרצויה למעקה המרפסת. את ההתקנה של מעקה הגבהה מתכת הצוות שלנו מבצע בצורה יסודית עם הציוד המתקדם ביותר להתקנת מעקות.

מעקה הגבהה למרפסת לבטיחות מקסימלית

לפרטים נוספים על מעקה הגבהה למרפסת, צרו איתנו קשר דרך מספר הטלפון המופיע באתר או שלחו את הפרטים שלכם בטופס רישום הפרטים כאן בדף. הצוות המקצועי שלנו ישמח להגיע אליכם ולתכנן את מעקה ההגבהה הטוב ביותר למרפסת שלכם.