phone4, phone, contact, telephone, support, call
צור קשר
מומלץ 
מסגריית מרכיבי השרון
סורגים, סורגים נפתחים, 
 סורגים מעוצבים 
 סורג נגד פריצות
סורג נגד נפילות, 
חפש
השאירו פרטים

מעקה הגבהה

רוצים לשפר את הבטיחות של המרפסת שלכם?

אחד הכלים היעילים ביותר לשיפור בטיחות השהייה במרפסת הבית הוא מעקה הגבהה. מעקה ההגבהה יכול להיות מיוצר ממתכת או מחומר גלם שקוף המפחית את הסיכון של נפילת ילדים. נפילה של ילדים קטנים ממרפסות אינה דבר חדש והיא מתרחשת בישראל ובעולם באופן תדיר. אנחנו במסגריית מרכיבי השרון מתמחים בייצור והתקנה של סורגים והגבהות למעקות לשמירה מקסימלית על בטיחות השוהים במרפסת. 

החשיבות של הגבהת המעקה במרפסת

הגבהת מעקה למרפסת הפכה בשנים האחרונות לנפוצה ביותר וניתן לקרות את הוספת ההגבהה בבתים רבים ובעיקר בדירות בבנייני מגורים חדשים. הגבהת מעקה למרפסת הינה תוספת למעקה המרפסת הקיים והיא מותקנת על פי תקנות בטיחות מחמירות ביותר על מנת לשמור על מבנה המעקה הקיים. התוספת למעקה מאפשרת שמירה יעילה יותר על בטיחות הילדים בבית ומגבילה אותם מאפשרות לנפילה או מניסיון לעבור את המעקה.

המחירים הטובים ביותר להגבהת מעקה

מה עלות הגבהת מעקה מרפסת? העלות של הגבהת המעקה תלויה במספר פרמטרים כגון אורך המעקה וחומר הגלם הנדרש להגבהה. אנחנו במסגריית מרכיבי השרון מייצרים בעצמנו את ההגבהה של המעקה במפעל הייצור הותיק שלנו הממוקם בעיר כפר סבא. מכיוון שאנחנו מייצרים בעצמנו את ההגבהה של המעקה, עלות הגבהת מעקה מרפסת דרכנו היא אטרקטיבית במיוחד ואתם משלמים ישירות אלינו ללא עלויות תיווך לצד שלישי.

קבלת הצעת מחיר משתלמת להגבהה של מעקה

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת להגבהה של מעקה המרפסת בבית? מעוניינים בהתקנה של מעקה הגבהה שקוף? זה הזמן ליצור איתנו קשר דרך האתר ולתאם עם הצוות המקצועי שלנו פגישה בבית שלכם. בפגישה בבית שלכם, הצוות שלנו יוכל למדוד את אורך המעקה ולתת לכם הצעת מחיר מדוייקת לייצור והתקנה של מעקה הגבהה שקוף. אנחנו מספקים מחיר המותאם במיוחד לצרכים שלכם ויכולים להציע לכם מגוון רחב של אופציות לבחירה על מנת להוזיל את המחיר בהתאם לתקציב שלכם.

מעקה הגבהה באיכות מעולה

להזמנת מעקה הגבהה בייצור מקצועי כחול לבן, צרו קשר עכשיו עם הצוות שלנו במסגריית מרכיבי השרון ותקבלו את השירות הטוב ביותר לתכנון וייצור הגבהה לכל סוגי המעקות. ברגע שבחרתם בצוות המקצועי שלנו, תדעו שאתם בידיים הטובות ביותר לייצור והתקנה של הגבהה למעקות.