phone4, phone, contact, telephone, support, call
צור קשר
מומלץ 
מסגריית מרכיבי השרון
סורגים, סורגים נפתחים, 
 סורגים מעוצבים 
 סורג נגד פריצות
סורג נגד נפילות, 
חפש
השאירו פרטים
סורגים לבית
סורגים לבית מאוד חשוב בכל בית ובית כיום. הסורגים בבית, מעניקים לנו ביטחון והגנה מפני גנבים העלולים לפרוץ אל תוך הבית, קיומם של סורגים בבית יקשו על כך ויקטינו את הסיכוי לכך. בנוסף על כך, בבית בו גדלים או מבקרים ילדים, ישנו הסיכוי  שהילדים יתפסו על החלונות וימעדו מטה סורגים לבית יעניקו את תחושת הביטחון מפני כך. בבחירת סורגים לבית, ישנה חשיבות יתרה לבחירת מסגרייה אמינה ומקצועית אשר תתקין סורגים בחלונות הבית באופן מקצועי ומחומרים איכותיים ונדרשים בתקנים. קיימים מגוון רב של סורגים לבית, בעיצובים, צבעים ובגדלים שונים, את הסורגים נבחר לפי מענה לצורך המיטבי שלנו.
ניתן להרכיב סורגים לבית במגוון אופנים.


סורגים לבית המיוצרים לפי מידות מתאימות לחלונות הבית בדיוק, אלה סורגים הנתפרים במיוחד לבית, בדרך כלל גם יזמינו עיצוב מסוים ומידת החלונות היא לא סטנדרטית.
 
סורגים לבית במידות סטנדרטיות, ניתן להזמין את המידות בטלפון, להגיע ולקחת את המוצרים ישירות או לקבל אותם ישירות לנכס שלכם תוך כדי תיאום מסירה.
 
סורגים לבית חשובים ממספר סיבות
סיבה עיקרית היא הבטיחות, לא נרצה שילד קטן יגיע, יטפס בדיוק כמו שילד קטן אוהב וצריך לעשות, לטפס ולגדול, נרצה שתוך כדי גדילתו וניסיונותיו הוא יגיע באופן בטוח לתוך שנת הלילה שלו, עם זיכרונות נעימים ולא זיכרונות כואבים. סורגים יבטיחו שהוא לא ייפול מקומה גבוהה, זו אחת החששות העיקריות במשחקי ילדים בבית, הם לא ממש מבינים את הכל, שמחת החיים מאפילה על הכל, בואו נשמור עליהם ונתקין סורגים לבית בחדרי בילדים.
מרכיבי השרון, לזכרונות טובים, ילדים בטוחים והמון השקעה במוצרים, שירות טוב והגינות, חייגו אלינו עכשיו.