phone4, phone, contact, telephone, support, call
צור קשר
מומלץ 
מסגריית מרכיבי השרון
סורגים, סורגים נפתחים, 
 סורגים מעוצבים 
 סורג נגד פריצות
סורג נגד נפילות, 
חפש
השאירו פרטים

סורגים לילדים

מעוניינים בהתקנה של סורגים איכותיים לחדר הילדים? הגעתם בדיוק למקום הנכון!

סורגים לילדים מספקים מענה מושלם להגנה מפני נפילה מחלון והיום ניתן להתקין אותם במגוון עיצובים ממתכת או מחומר גלם שקוף המאפשר הגנה מלאה ללא פגיעה בנוף מהחלון. אנחנו במסגריית מרכיבי השרון מציעים לכם שירות מקצועי ואמין לתכנון וייצור של סורגים לחדרי ילדים באמצעות המפעל המקצועי שלנו הממוקם בעיר כפר סבא. הצוות שלנו כולל אנשי מקצוע מהטובים ביותר בתחום שיידעו להתאים את הסורגים בצורה מושלמת לחדר הילדים בבית שלכם.

היתרונות בהתקנה של סורגים שקופים

נהוג לחשוב שסורגים בחדר הילדים חייבים להיות עשויים ממתכת, אבל למעשה עם הטכנולוגיה המתקדמת הקיימת היום, אפשר לייצור סורגים שקופים נגד פריצות המספקים מענה גם למניעת נפילות של ילדים מחלון. סורגים שקופים נגד פריצות עשויים מחומר ייחודי הנקרא קרבונט המספק מענה איכותי לכניסה או יציאה מחלון. החומר קרבונט הינו חומר שקוף המאפשר חדירה של קרני השמש ומאפשר לראות את כל הנוף הנשקף מהחלון. אנחנו במסגריית מרכיבי השרון מייצרים במפעל שלנו את הסורגים השקופים על פי תקנות בטיחות מחמירות ביותר ומתקינים אותם בבית הלקוח לכל חדר הנדרש בבית.

התקנה מקצועית של סורגים שקופים

על מנת שתהיו בטוחים שהחלון בחדר הילדים בטוח בצורה מקסימלית, אנחנו במסגריית מרכיבי השרון מציעים לכם לתאם איתנו פגישה בבית שלכם לתכנון הסורגים לחלון. אנחנו יכולים להציע לכם סורגים לילדים מחירים הטובים ביותר כאשר כל תהליך העבודה הוא דרכנו ללא פערי תיווך של צד שלישי. הצוות שלנו במפעל מבצע את התכנון, את הייצור ואת ההתקנה. לכן, בחיפוש אחר סורגים לילדים מחירים הטובים ביותר תוכלו למצוא אצלנו במפעל המקצועי שלנו בכפר סבא.

החברה המקצועית ביותר לייצור סורגים

לקביעת פגישה אצלכם בבית לתכנון התקנת סורגים, צרו איתנו קשר עכשיו דרך האתר והצוות שלנו יתאם עבורכם פגישה ביום ובשעה המתאימים לכם ביותר. התקנת סורגים דרכנו עומדת בכל התקנות הנדרשות לשמירה על בטיחות הילדים שלכם ואנחנו משתמשים בחומרי הגלם הטובים ביותר לייצור של סורגים.

סורגים לילדים מאיכות מעולה

לפרטים נוספים על תכנון וייצור של סורגים לילדים, התקשרו אלינו דרך מספר הטלפון המופיע באתר, או השאירו את הפרטים שלכם בטופס רישום הפרטים באתר וצוות המסגריה שלנו יחזור אליכם בהקדם עם כל הפרטים הרלוונטיים לחלונות שלכם.