phone4, phone, contact, telephone, support, call
צור קשר
מומלץ 
מסגריית מרכיבי השרון
סורגים, סורגים נפתחים, 
 סורגים מעוצבים 
 סורג נגד פריצות
סורג נגד נפילות, 
חפש
השאירו פרטים

סורגים מומלצים

רוצים להתקין סורגים בבית או בבית העסק שלכם?

כיום ישנם סוגים שונים של סורגים מומלצים המאפשרים אבטחה טובה יותר לבית או לבית העסק והגנה מקסימלית מפני נפילה של ילדים. אנחנו במסגריית מרכיבי השרון מייצרים ומתקינים סוגים שונים של סורגים כבר למעלה מ-40 שנה ברציפות כאשר אנחנו משתמשים בחומרי הגלם הטובים ביותר לייצור סורגים במפעל המקצועי שלנו הממוקם בכפר סבא.

ייצור מותאם אישית לסורגים 

ישנם מגוון סוגים של סורגים וניתן להתאים אותם על פי המבנה והצרכים שלכם. אנחנו במסגריית מרכיבי השרון יכולים לתכנן ולייצר עבורכם סורגים על פי התאמה אישית מדוייקת עם מחיר סורגים משתלם ביותר. אם אתם מחפשים מחיר סורגים מותאם אישית, יש לכם אפשרות לבצע את ההזמנה דרכנו. הצוות שלנו יכול לייצר עבורכם סורגים ממתכת או סורגים מחומר קרבונט שקוף לעיצוב מושלם לבית או לעסק שלכם. 

מחיר הטוב ביותר לסורגים מקרבונט

היתרון בסורגים שקופים הוא משמעותי ביותר כאשר מדובר בחלונות עם נוף ובחלונות של בתי עסק. סורגים שקופים למעשה מספקים את אותה יעילות של סורגים רגילים – מניעה של נפילת ילדים והגנה מפני פריצות. הסורגים השקופים נחשבים לאיכותיים במיוחד והם מהווים פתרון מושלם לעיצוב הבית או בית העסק. אנחנו במסגריית מרכיבי השרון משתמשים בחומר הנקרא קרבונט שקוף המספק מענה לייצור סורגים עם עמידות בפני פגעי מזג אוויר. בנוסף לכך, חומר הקרבונט נחשב לאיכותי וחזק במיוחד ויכול לשמש לשנים רבות בדומה לסורגי מתכת. 

תיאום פגישה לתכנון סורגים לחלונות

רוצים לקבל הצעת מחיר לסורגים מברזל או סורגים מקרבונט שקוף? זה הזמן ליצור איתנו קשר ולתאם פגישה בבית או בבית העסק שלכם. סורגים מברזל או שקופים מספקים הגנה איכותית ומקסימלית לשמירה על ילדים קטנים ומהווים בסיס לאבטחת הבית או בית העסק מפני פריצות. בנוסף לכל, אנחנו יכולים לספק לכם ייצור והתקנה של סורגים נפתחים המאפשרים גמישות רבה לשימוש החלון בבית או בבית העסק. סורגים נפתחים מאובטחים עם מנעול וניתן להשתמש בהם בחדרי שירות בבית או בחלונות הנדרשים לפתיחה מקסימלית באופן מזדמן.

סורגים מומלצים מהמסגריה המקצועית ביותר

למידע נוסף על סורגים מומלצים לחלונות, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר דרך האתר באמצעות שליחת הודעה לכתובת המייל המופיעה באתר, או דרך מספר הטלפון המופיע בראש הדף. אנחנו זמינים עבורכם להזמנה בכל סדר גודל הנדרש לכם.