phone4, phone, contact, telephone, support, call
צור קשר
מומלץ 
מסגריית מרכיבי השרון
סורגים, סורגים נפתחים, 
 סורגים מעוצבים 
 סורג נגד פריצות
סורג נגד נפילות, 
חפש
השאירו פרטים

סורגים מעוצבים לחלונות

מחפשים אנשי מקצוע להתקנת סורגים מעוצבים? אתם בדיוק במקום הנכון!

סורגים מעוצבים לחלונות תוכלו להזמין מאחד המפעלים הותיקים ביותר בישראל לתכנון וייצור סורגים. אנחנו במסגריית מרכיבי השרון מספקים שירות ייחודי לייצור סורגים במגוון רחב של עיצובים ממתכת או מחומרי גלם שקופים על פי התאמה אישית של הלקוח. הצוות שלנו נחשב לטוב ביותר בארץ בתחום והוא מספק שירות מקצועי להתקנת סורגים לבתים פרטיים, דירות, בתי עסק ומבנים ציבוריים.

מגוון רחב של סורגים לבית או לבית העסק

מלבד השימוש הפונקציונלי של הסורגים בבית או בבית העסק, לסורגים ישנו גם אלמנט עיצוב שיכול לשדרג את המבנה בצורה משמעותית. אנחנו במסגריית מרכיבי השרון מייצרים במפעל שלנו בכפר סבא סורגים מעוצבים לבית עם עיצוב בהתאמה אישית כאשר מגוון העיצובים הוא כמעט אין סופי. סורגים מעוצבים לבית ניתן להזמין בצבע ובצורה הרצויה לכם עם עיצובים קלאסיים או מודרניים לכל חדר בבית או בעסק שלכם.

חומרי הגלם הטובים ביותר לייצור של סורגים

על מנת שהסורגים לחלון שלכם יחזיקו לשנים רבות ללא קורוזיה ובלאי מואץ, אנחנו במסגריית מרכיבי השרון משתמשים בחומרי הגלם הטובים ביותר לייצור סורגים. חומרי הגלם בהם אנו משתמשים, עומדים בכל תקנות הבטיחות המחמירות ביותר לסורגים לחלון בכדי לשמור על בטיחות בני הבית ובטיחות העוברים ושבים מתחת לחלונות הבית.

הזמנת עבודה לייצור סורגים מחברה מקצועית

קיבלתם החלטה להתקין סורגים בבית או בבית העסק? רוצים הצעת מחיר לסורגים מתקפלים למרפסת או לחלון? זה הזמן ליצור קשר עם הצוות המקצועי שלנו במסגריה ולתאם פגישה בבית או בעסק שלכם לתכנון סורגים איכותיים. הצוות שלנו יכול לייצר עבורכם סורגים מתקפלים למרפסת המספקים ביטחון מקסימלי לילדים בבית ומניעת פריצות דרך מרפסת הבית או העסק שלכם. סורגים נפתחים למרפסת יכולים גם כן להגיע בעיצובים מרהיבים ולשדרג את העיצוב של המרפסת שלכם. לקבלת הצעת מחיר לסורגים נפתחים למרפסת או לסורגים לחלון, צרו איתנו קשר עכשיו דרך האתר.

הזמנת סורגים מעוצבים לחלונות

סורגים מעוצבים לחלונות מזמינים רק מהטובים ביותר - מסגריית מרכיבי השרון! כבר יותר מ-40 שנה שאנחנו מובילים את תחום הסורגים עם מפעל מתקדם וחדיש הממוקם בכפר סבא ומייצר מאות מתקני סורגים בכל שנה ושנה.