phone4, phone, contact, telephone, support, call
צור קשר
מומלץ 
מסגריית מרכיבי השרון
סורגים, סורגים נפתחים, 
 סורגים מעוצבים 
 סורג נגד פריצות
סורג נגד נפילות, 
חפש
השאירו פרטים

סורגים שקופים

אחד החידושים בתחום הסורגים, אשר מוצע ללקוחות המבקשים להתקין כאלו בביתם הוא סורגים שקופים.
במסגריית מרכיבי השרון אנו מייצרים סורגים שקופים בהתאם לדרישות הלקוח ובהתאמה אישית לפי מידות וסגנון עיצוב.
בעבר, סורגים היו פשוטים, ענו על הצורך לשמו הם נועדו, לא הוסיפו למראה הכללי של החלון ולעיתים אף כיערו אותו אך כיום התחום עבר שדרוג משמעותי.
כיום בעזרת מכשור מתקדם ניתן לייצר סורגים שקופים המעניקים יתרונות רבים, מלבד תחושת בטחון ובטיחות לדיירי הבית או בית העסק.
בין אם מדובר בסורגים רגילים ובין אם סורגים שקופים, חשוב לבחור מסגרייה שתציע לכם מגוון אפשרויות, ייעוץ מקצועי, מחיר הוגן ותעמוד בזמני הפרויקט שנקבעו מראש במעמד החתימה על העבודה.

היתרונות בהתקנת סורגים שקופים

כידוע, סורגים מקנים לנו תחושת בטיחות ובטחון והם הכרחיים בכל בית או בית עסק בו רוצים להרגיש מוגנים מפני פריצות ו/או נפילות.
בהתקנת סורגים שקופים ישנם יתרונות רבים המאפשרים לבעלי הבית להבין כי עשו את הבחירה הנכונה, במיוחד כשמדובר בסורגים השקופים של מסגריית מרכיבי השרון.
אחד היתרונות הבולטים של סורגים שקופים הוא שהתקנתם מקנה מצד אחד תחושת בטחון ומצד שני מוסיפה טאצ' ייחודי לפתחים ולחלל עצמו בו הם מותקנים.
מגוון האפשרויות של סורגים שקופים מאפשר לכל לקוח לבחור את הסגנון המועדף עליו אשר יתאים לעיצוב הבית הכללי.
הסורגים השקופים, כמו אלו המיוצרים במסגריית מרכיבי השרון, מאפשרים ליהנות מהיתרונות הרבים של סורגים ויחד עם זאת להרגיש כאילו הם לא מותקנים כלל.
יתרון נוסף שניתן לשייך להתקנת סורגים שקופים הוא העובדה שלמרות התקנת הסורגים ובגלל היותם שקופים, הם מאפשרים לקרני השמש לחדור אל החלל ולהאיר אותו באור טבעי.

סורגים שקופים- רק עם המומחים של מרכיבי השרון

בבואכם לבחור מסגרייה המציעה ייצור והתקנת סורגים שקופים אנו בטוחים כי אתם רוצים לבחור את הטוב ביותר.
מסגריית מרכיבי השרון מעניקה שירותי מסגרות כבר למעלה מארבעה עשורים ופועלת בתחום במגזר הפרטי והעסקי כאחד.
בין מגוון המוצרים שאנו מציעים תמצאו סורגים מעוצבים, סורגים שקופים, מעקות, רשתות ליתושים ומוצרים נוספים המיוצרים בהתאמה אישית לפי צורכי הלקוח.
עבודת הייצור וההתקנה מתבצעת ע"י אנשי מקצוע בעלי ידע וניסיון רב שיעמדו לשירותכם במהלך כל התהליך על מנת לתת לכם את השירות הטוב ביותר.
לקבלת הצעת מחיר משתלמת וייעוץ ראשוני, התקשרו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם.