phone4, phone, contact, telephone, support, call
צור קשר
מומלץ 
מסגריית מרכיבי השרון
סורגים, סורגים נפתחים, 
 סורגים מעוצבים 
 סורג נגד פריצות
סורג נגד נפילות, 
חפש
השאירו פרטים

סורג שקוף למרפסת

רוצים לאבטח את המרפסת מבלי להרוס את הנוף? היום זה בהחלט אפשרי!

סורג שקוף למרפסת הוא כל מה שאתם צריכים בכדי לאבטח את המרפסת שלכם מפני נפילות של ילדים ומפני פריצות. אנחנו במסגריית מרכיבי השרון מייצרים סורגים שקופים מחומרי הגלם הטובים ביותר ומתקינים אותם בכל סוגי המרפסות בכל הגדלים. הצוות שלנו כולל מומחים בתחום הסורגים המתקינים בכל שנה מאות סורגים שקופים לחלונות ומרפסות בבתים ודירות בכל רחבי הארץ.

היתרונות בהתקנה של סורגים שקופים

הסורגים השקופים נחשבים לשיא הטכנולוגיה של ייצור סורגים לחלונות ולמרפסות. חומר הגלם ממנו עשוי סורג שקוף נפתח נקרא קרבונט והוא מהווה בסיס למהפיכה המתרחשת ממש בשנים האחרונות בתחום הסורגים. חומר הגלם קרבונט הוא חזק במיוחד ומונע פריצות לבתים דרך חלונות ומרפסות ובנוסף הוא שקוף לגמרי ומאפשר כניסה של קרני השמש לבית או למרפסת שלכם. בנוסף לכל, חומר הקרבונט עמיד לתנאי מזג אוויר קיצוניים והוא לא משנה את צבעו גם בטמפרטורות גבוהות בתקופת הקיץ החמה והלחה של ישראל. סורג שקוף נפתח הוא מומלץ ביותר ואנחנו במסגריית מרכיבי השרון מתאימים את העיצוב שלו על פי הגודל של החלון או המרפסת.

עלות משתלמת במיוחד להתקנת סורג שקוף

אנחנו במסגריית מרכיבי השרון מייצרים במפעל שלנו בכפר סבא סורגים כבר למעלה מ-40 שנה ברציפות. כל תהליך העבודה נעשה מולנו מ-א' עד ת' ללא עלויות של צד שלישי. למעשה, המחיר שאתם משלמים לכל שלבי העבודה הוא אלינו בלבד כאשר אנחנו גם מבצעים את ההתקנה. אם כן, מחיר התקנת סורגים הטוב ביותר שתוכלו למצוא הוא דרכנו ולהינות ממוצר באיכות מעולה. אנחנו יכולים לספק לכם מחיר התקנת סורגים מדוייק ומותאם במיוחד לסוג ההתקנה הנדרש בחלון או במרפסת שלכם.

תכנון וייצור של סורגים מתקפלים

מגוון הסורגים שלנו הוא רחב ביותר וניתן למצוא דגמים ועיצובים שונים בקטלוג שלנו כאן באתר. בקטלוג האתר תוכלו למצוא סורג אקורדיון איכותי המאפשר פתיחה וסגירה בצורה קלה ושמירה מקסימלית מפני פריצה לבית דרך חצר הבית, החלון או המרפסת. סורג אקורדיון יכול להגיע בעיצוב על פי התאמה אישית ובצבע שאתם בחרתם.

סורג שקוף למרפסת במחיר הטוב ביותר

לקבלת הצעת מחיר לסורג שקוף למרפסת, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ליצור קשר עם הצוות שלנו כאן באתר. אנחנו במסגריית מרכיבי השרון מציעים לכם את המגוון הרחב ביותר של סורגים במחיר המותאם לתקציב שלכם.

  1.  

סורגים שקופים נפתחים